Teknoloji

Xsolla, “Drops” adlı yeni bir özelliği kullanıma sunuyor

Oyun geliştiricilerin büyümesi için YouAppi ile ortaklık başlatıldı

Önde gelen küresel video oyunu ticaret şirketi Xsolla, üç aylık yeni analizlerini ve güncellemelerini duyurdu. Drops adlı yeni bir aracı piyasaya süreceğini açıklayan marka, işlerini büyütmek isteyen küresel markalar için önde gelen taşınabilir pazarlama platformu YouAppi ile bir iştirak kurdu.

7,3 milyar cep telefonu kullanıcısından oluşan küresel kitlesini genişleten Xsolla, İş Ortağı Ağı çözümünü genişletmek için “Drops” adlı yeni bir özelliği kullanıma sunduklarını duyurdu. Xsolla Drops, oyuncuların dijital varlıklarını sanal para birimleri, dış görünümler, NFT’ler, oyun anahtarları ve premium aboneliklerle tanıtarak daha fazla kitleye ulaşmalarına yardımcı olacak. Öte yandan kullanıcı deneyimini kişiselleştirirken oyun geliştiricilerin satışlarını artırması için ihtiyaç duyduğu pazarlama altyapısını da sağlayacaktır. Bu kapsamlı yeni pazarlama aracı, markalı web siteleri ve etkileyiciler, zanaatkarlar, profesyonel e-spor oyuncuları, ünlüler ve tanınmış ajanslarla yakın ortaklık kurarak oyuncu edinme, katılım ve elde tutma maliyetlerini artırma sorununu çözüyor.

“Oyun geliştiricileri oyuna özel kampanyalar oluşturabilecek”

“Drops, oyun geliştiricilerin ve yayıncıların kolayca oyun izleyicileri oluşturmasına ve ödüllendirmesine olanak tanır” dedi. Xsolla İş Lideri Alexander Menshikov “Yeni özelliğimizle, oyun geliştiricilerin hayranlarını ödüllendirmesini ve özel oyun içi öğeler ve benzersiz deneyimler sunarak yeni kullanıcı edinme formülleri keşfetmesini kolaylaştırıyoruz. Ek olarak, bir oyunun mevcut oyuncu tabanıyla uzun vadeli ilişkisini güçlendirmesine yardımcı oluyoruz. Droplar ile geliştiriciler, hedeflenen kitlelerle oyuna özel kampanyalar oluşturabilecekler. ve koda ihtiyaç duymadan özel bir açılış sayfasında kişiselleştirilmiş bir deneyim sunabilecek.”

“Web sitesi trafiğinde yüzde 300 artış gördük”

Drops kampanyasının sonuçlarını Xsolla ile değerlendirme SprintGP Sahibi Scott Robinson “İlk katılım süreci kolaydı ve yalnızca birkaç saat sürdü. Tek yapmamız gereken formu doldurmak, oyun tasarım varlıklarını yüklemek ve oyuncuların ödül alması için kullanım talimatlarını sağlamaktı. Xsolla, web sitesi geliştirme ve pazarlama konseyim de dahil olmak üzere geri kalan her şeyi halletti. “Bir saatten kısa sürede ikiye katladık ve web sitesi trafiğinde yüzde 300’lük bir artış gördük. Xsolla’nın Drops özelliğini, kullanıcı kazanmanın ve etkileşimi artırmanın yeni yollarını arayan tüm oyun geliştiricilerine şiddetle tavsiye ediyoruz.”

Ortaklık, pazarın ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor

İşlerini büyütmek isteyen global markaların önde gelen taşınabilir pazarlama platformu YouAppi ile iştirak kurduğunu açıklayan Xsolla, taşınabilir oyun geliştiricileri ve yayıncılarının bir online mağazaya daha fazla oyuncu çekmesine ve mevcut oyunculardan elde ettiği geliri artırmasına yardımcı olmayı hedefliyor. hedefli kampanyalar sunarak oyun pazarının ihtiyaçlarını karşılıyor. Amaçları. ortaklıktan bahsetmişken Xsolla Lideri Chris Hewish,Katlanarak büyümek isteyen markalar için lider mobil pazarlama platformu olan Xsolla ve YouAppi arasında çığır açan bir iş birliğini duyurmaktan gurur duyuyoruz.” YouAppi’nin CEO’su Moshe Vaknin “Xsolla ve YouAppi ortaklığı güçlü bir kombinasyon. Xsolla’nın Web Mağazası aracılığıyla kullanıcı gelirini artırma anlayışı, YouAppi’nin taşınabilir uygulamayı yeniden hedefleyerek kullanıcıyı elde tutma becerisini benzersiz bir şekilde tamamlıyor.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-payas.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu